Pikaiset perjantaiterveiset joulukiireiden keskeltä!
Olohuoneesta ei olekaan hetkeen tullut kuvia, sillä siellä on sisustaminen vielä alkuvaiheessa. En kuitenkaan malttanut olla laittamatta pientä tunnelmapalasta nyt kun tavarat ovat asettuneet hieman edes aloilleen :)
Rautasänky siirtyi tosiaan vihdoin lastenhuoneeseen, jonne sen alunperin olin suunnitellutkin laittavani ja rautasängyn tilalle saimme etukäteis-joululahjaksi Ektorpin nojatuolin! En yhtään ihmettele, että tuo Ikean sohvasarja on saanut niin suuren suosion, sillä se on mielestäni erittäin kaunis ja hinta on todellakin kohtuullinen! Plussaa on vielä irroitettavat ja pestävät päälliset, ja kaikenlisäksi tuossa on aivan ihana istua. Tykkään ihan kympillä, ja nyt haaveilen entistä enemmän saman sarjan sohvastakin ;).
Päästiinpä muuten heti testaamaan sohvanpäällisen pesuakin, sillä kuopuksemme onnistui heittämään tortillat pitkin nojatuolia vain pari päivää sen jälkeen, kun tuoli oli meille tuotu!!! Onneksi parin pesun jälkeen tahra katosi lähestulkoon kokonaan. ( Meillä ei todellakaan syödä normaalisti sohvalla, mutta kuopus oli tuona päivänä tullut myöhemmin kotiin ja muut olivat jo syöneet. Itse olin maalaushommissa, ja näin siinä sitten kävi...ja voitte kuvitella, että meinasin repiä pelihousuni ). Valkoinen sohva ja lapset eivät ole todellakaan paras pari :D

Olen maalannut myös olohuoneen seiniä ja löysin tuohon sohvan taakse aivan ihanan, lämpimän harmaan sävyn, mutta kuvaan sitä paremmalla ajalla. Vielä pitäisi asetella tauluja seinälle. Olen vähän suunnitellut laittavani sellaisen tauluhyllyn sohvan yläpuolelle, niin tauluja voisi vaihdella mielensä mukaan.
Nuo valkoiset pallovalot ovat Metsäpellon puodilta ja niitä meillä löytyykin jo joka huoneesta! Ne ovat vaan mielestäni niin kertakaikkisen ihania ja sopivat joka vuodenaikaan.
Olen koko syksyn ihastellut Hemtexissä tuota suurta lyhtyä, ja nyt kun kanta-asiakkaat saivat joululahjaksi -30% alennusta valinnaisesta tuotteesta, niin kävin sen hakemassa. Lisänä vielä Iittalan kastehelmeä sekä ajatonta Ultima Thulea. Kynttilöitä ei voi olla koskaan liikaa!
Tunnelmallista perjantaita!
Iida Emilia